2019. aug 26.

Pár szó rólam...

írta: FeriOff
Pár szó rólam...

Nem írom le az életrajzom, csak pár alapinfó ami talán segít megérteni néhány összefüggést az írásaimban :-)

Lelkes amatőr (hangsúly az amatőrön) Off-Road rajongó és versenyző vagyok. 2017-ben vettem egy Mitsubishi Pajerót, picit feltuningoltam és azóta járok rendszeresen Off-Road akciókra.

pajero.JPG

Hogy barátaimnak és ismerőseimnek is közeleb hozzam az Off-Roadot, így elhatároztam, hogy minden verseny ill. Off-Road találkozóról írok egy kis élménybeszámolót és összevágok egy rövid kis videót is. A videóokat mindig az adott blog végére linkelem be.

2019-ben bővült a gépparkom, vettem egy Nissan Patrolt - fedőneve Raptor :-) 

raptor-uj.jpg

Kellemes olvasást és jó szórakozást kívánok a videókhoz :-)

FeriOff

Szólj hozzá

terepjáró auto offroad csapatás patrol pajero terepezés